XChat v mobilu  |   Fotoalba  |   Nápověda   |  Zaregistrovat
Můj profil   |   Vzkazy   |   Fotoalba   |   Poznámky   |   Nastavení

Autor:gimli   (gimli@centrum.cz) Datum: 04. 09. 22:09
Titulek:Tajemství Petra Zvěřinyodpovědět
Petr Zvěřina se od počátku soutěže velmi výrazně a vědomě stylizuje do role intrikána, padoucha, bezcharakterního hovada. Možná jste si položili logickou otázku: proč to dělá? Vždyť každý inteligentní člověk (a o jeho inteligenci nepochybujte) si dokáže spočítat, že s takovou taktikou ho budou všichni diváci brzy nenávidět a nikdy nemůže vyhrát. To Petr dobře ví. A vyhrát vůbec nechce. Jde mu o něco zcela jiného. Malá nápověda: proč asi opakovaně používá tu zvláštní a velmi neobvyklou formulaci "Já, Petr Zvěřina, tady nechci ztrácet čas...", "Mně, Petru Zvěřinovi, se tady nikdo nevyrovná..." Proč své příjmení opakuje v nejrůznějších souvislostech? A navíc - proč i jeho družka prohlásila v noční show tajemně, že "Petr má svůj tajný plán"? Odpověď je tak geniálně prostá, že málokoho napadne: Petr použil první, základní a nejdůležitější pravidlo reklamy - pokud chcete dobře prodávat výrobek, musíte dokázat, aby si co nejvíce lidí zapamatovalo jeho název. Petr Zvěřina zcela úmyslně a chytře prodal budoucí obchodní značku "Petr Zvěřina". Těžko říct, jestli se inspiroval u podobně vychytralé Ester Ládové, dnes již milionářky, ale již brzy na své "self-promotion", sebereklamě, nepochybně zbohatne také. A je jedno, jestli založí se svou fotografií a jménem Fitness Centrum Petra Zvěřiny nebo natočí porno s Petrem Zvěřinou atd. - úspěch a zisk má už teď zaručen.